Saturday, May 21, 2011

Bonda Choc's Order

Assalamualaikum

Uih lama giler tak menulis. Bukan apa tak sempat sebenarnya dan minggu lepas saya bercuti lebih kurang seminggu. Macam biasalah. Bila cuti saya akan pergi rumah kakak saya di Kuala Lumpur. Okey, hari nih saya nak update oder saya dari Bonda Choc’s. Bonda Choc’s oder 10 headband. 5 kuntum simple blossom dan 5 kuntum flower voque.. haha sesuka hati jer bagi nama. Nanti tengok ya gambar kat bawah nih. Nanti u all tahulah kenapa saya letak nama macam tu. Dan 5 kuntum bunga vintage. Yang nih saya buat dwi fungsi. Boleh dijadikan brooch dan clip rambut. Selamat menjamu mata. Kalu nak order jangan lupa ya inbox saya di Ros Rashid facebook




ni ler flower voque yang saya maksudkan.. RM 8 sekuntum. kat tengah tuh letak batu berlian. kasi nampak classy.. anyway, cekak nih leh pakai bersama syiria. lembut beb.


kuning itu sentiasa menarik perhatian : flower voque- RM 8 sekuntum
.

pink flower voque- RM 8 sekuntum


merah tidak menghampakan.. hehe..flower voque- RM 8 sekuntum


semua 5 kuntum utk flower voque utk headband.. tenggelam motor kecik aeisya kena hempap dengan bunga2 nih..


yang nih saya letak nama simple blossom. sebab bunganya nampak simple cuma mainan warna menjadikan ia nampak menarik.. sekali lagi motor mainan aeisya menjadi mangsa


simple blossom - RM 7 sekuntum.. juga diletakkan dicekak rambut aka headband.


hijau lawa jugak


cute kan button polkadot tuh... hehe perasan sendiri hehe


campuran merah dan pink... diserikan dengan wood button..


semuanya 5 kuntum simple blossom berjaya disiapkan.. letih mengunting..


yang nih paling puas hati buat.. berpinor mata jahit manik2 kecik nih nak bagi nampak vintage.. vintage ke?? vintage ler sangat ya..


RM 12 sekuntum.. nak nampak gambar lebih clear leh tengok kat facebook saya ya..


ini ajer utk order dari Bonda Choc's.. moga sudi lagi berurusan dengan saya ya..hehe


terima kasih Allah atas kurniaan rezeki ini

0 comments:

Post a Comment