Tuesday, April 5, 2011

Assalamualaikum...

Apa khabar anda semua pagi nih? harap2 semua sihat sejahtera. Hari ni kak nana nak tunjukkan hasil kerja kak nana selama bercuti 4 hari.. walau bercuti.. kak nana tak dapat nak tumpukan seratus peratus dengan kerja2 kreatif sebab kak nana lebih menumpukan perhatian kepada si kecil Aeisya yang semakin lasak..

apapun, kak nana dah lama geram dengan ribbon2 yang kak nana d beli dari jajacraft hampir sebulan lepas. Nak buat ribbon brooch. Akhiranya terlaksana jua cita2 ku itu. hehe... Anyway, utk rekaan ni, kak nana buat dua layer.. bukan satu layer... cuba mencari kelainan..Harga utk ribbon brooch nih RM 2.50 utk satu pcs. tapi jika korang berminat utk beli dalam kuantiti yang banyak (50 unit dan keatas) harga utk satu pcs ialah RM 1.50. jika berminat sila pm di facebook Ros' Rashid ya.

Ribbon brooch 2 layer... pandangan dari atas


Ribbon brooch 2 layer... pandangan dari tepi


Ribbon brooch 3 pcs : RM 8.00


hitam itu menawan

hitam putih sentiasa jadi pilihan


Hijau sentiasa jadi perhatian


pink sentiasa menjadi tumpuan sigadis


purple sipilihan hati


biru sejuk mata memandang


coklat warna asas yang sentiasa menjadi dambaan

hijau kuning padanan warna yang menawan


selain itu, kak nana jugak menyiapkan big button brooch 2nd batch. permintaan budak2 kat pejabat nih.. jika sapa2 nak borong pun boleh. tapi kuantiti agak terhad utk yang ni.


0 comments:

Post a Comment