Saturday, March 26, 2011

Imej Kedai



Assalamualaikum semua

selamat pagi. sekarang baru 7.20 pagi. macam biasalah saya selalu awal hadir kepejabat kerana dihtr oleh suami... suami kena punch card kul 8.00 pagi. jadi setiap pagi suami saya perlu htr saya dulu. seawal jam 5.40 pagi , kami dah bertolak dari kb ke pasir puteh.. mungkin ada yang tertanya.. kul berapa saya bangun ya. saya bangun kul 4.30 pagi setiap pagi. letih? letih jugak. tapi takper. saya suka berborak di dalam kereta bersama suami saya. itulah quality time kami.

sementara mendapatkan kamera baru dan telefon baru hari ini, saya tak dapat nak upload gambar2 terbaru keychain dalam pembikinan saya. lolipop, mushroom, kereta, rama-rama, dan ada beberapa bentuk lagi dalam pemprosesan utk dihtr kepada tuannya sebelum 30 Mac ini. so hari ini, saya nak bercerita pasal watermark, bagde dan header yang telah dibuat olehhttp://littlecolourshop.blogspot.com/.

kita mula dengan header dulu. anyway. header nih hasil khayalan saya dan diterjemahkan oleh jiya. hehe. aeisya meme selalu macam tuh, suka bergayut dekat kaki mama. asal saya diri mesti ada jer dia kat kaki..lebih2 lagi kalau aeisya nampak mama pegang jarum atau gunting... comeykan header nih. dan yang pasti ada rama2.. hehe


..color tuh suami saya yang pilih lepas jiya tjk kan beberapa contoh.. comey sangat.


seterusnya saya mintak jiya kartunkan aeisya. ada satu gambar yang jadi favourite papa aeisya. jadi saya mintak jiya dari http://littlecolourshop.blogspot.com/ utk menghasilkan doll sebegitu. sama kan?





credit to LCS sebab gambar nih
saya ambik kat situ. tak jumper lak gambar aeisya dalam album kat fb..

dan hasilnya jadi lah begini..

badge rasmi Qistina Shop

yang nih lak watermark kami..



yang nih lak sticker. nak tampal kat setiap sampul2 post laju yang akan dihantar kepada pelanggan kami.. ahak..




yang nih lah kertas label.. utk letak semua barang kraf yang kami buat kepada customer...


itulah semua hasil kerja tangan jiya yang sabar dengan kerenah perangai pelanggan sorang nih.. hehek. sebenarnya saya kalau boleh tak nak bagi tahu kat mana saya buat semua tuh, sebab saya tak nak jiya buatkan utk orang lain (ayat tamak)... hahahahha tapi tak baikkan. saya perlu ikut seperti perangai sifu saya.. ida dari http://kedaisus.blogspot.com/. berkongsi semua info yang boleh memberi manafaat kepada orang lain ( dengan berat hati lah saya buat) hahahahah...

apapun terima kasih sekali lagi JIYA. selaind ari menjadi designer blog saya. JIYA sudah saya anggap sebagai adik angkat di alam maya dan tempat meluah perasaan.. sabor jelah JIYA ya..







0 comments:

Post a Comment