Sunday, March 27, 2011

BIG BUTTON BROOCH


Assalamualaikum..

Selamat Tengahari kawan2 dan lawan2.. hehe. leh ke ayat nih? tibai sajalah. hari nih saya nak tunjukkan big button. size button nih 3cm. meme besar.. tapi lawa dan lain dari yang lain. kalu dekat pasir puteh nih, kalu pakai button ni, memang tak sama dengan orang lain. tapi kalu dekat pejabat nih sini memang ada sama lah sebab dah jual kat sini....


belakang butang besar2 nih saya letak brooch pin.. size lebih kurang 2.5cm. jadi tegap lah pakai. tak dapat nak letak gambar banyak sebab tak jumper charger kamera lagi. nanti dah jumper saya letak gambar kaw2 punyer.


dah seronok bercerita lupa lak nak bagi tahu rege nya. harga utk yang nih RM3.00 satu ya... tapi dengan belian lebih. anda lebih jimat. tak caya cuba htr pertanyaan anda di email saya atau terus di facebook saya ya...



big button : RM 3.00 seunit

0 comments:

Post a Comment